ANALITYKA - MATKA SUKCESU W BIZNESIE

Każda strategia w świecie digital musi być podparta dokładną analizą. Nasi specjaliści zadbają o to, żeby niezbędne narzędzia do badania użytkowników były odpowiednio skonfigurowane.

Kompletna Analiza Biznesowa

Nasi analitycy sprawdzą wszystkie dotychczasowe działania marketingowe w sieci – Twoje i Twojej konkurencji – i upewnią się, że wszystkie narzędzia zostały odpowiednio podpięte w celu przepływu czystych danych przez stronę internetową.

Początkiem działań marketingowych powinien być dokładny audyt i analiza dotychczasowych kroków podjętych przez firmę. W przypadku, gdy wszystkie dane były zbierane czysto, nasi specjaliści są w stanie ustalić, od których działań marketingowych powinna zacząć firma, by osiągnąć maksymalny zwrot z inwestycji. W Antidotum oferujemy audyt i analizę do każdej oferty opierające się tylko na danym kanale marketingowym. W przypadku, gdy Twoja firma jest nowa lub jej działania nie przynoszą oczekiwanych skutków, polecamy kompleksową analizę biznesową.

Kolejnym krokiem jest upewnienie się, że wszystkie narzędzia marketingowe są poprawnie podpięte oraz jasne określenie celów. Działamy na szerokim spektrum narzędzi stworzonych do badania konkretnych działań na stronie. Pozwala nam to na określenie błędów w serwisie Twoim oraz Twojej konkurencji. Dzięki nim podejmujemy świadome decyzje o dostosowaniu strategii do długotrwałych i pełnych sukcesów działań marketingowych.

Priorytet - Czyste Dane

U 80% klientów zanotowaliśmy błędny przepływ danych spowodowany nieprawidłowym podpięciem kodów śledzących do strony. Efektem takich działań jest niekompletna strategia marketingu w sieci.

Efekt - Przejżyste Raporty

Już po pierwszym miesiącu od wpięcia prawidłowych kodów śledzenia jesteśmy w stanie zaoferować przejrzyste raporty. Na ich bazie stworzymy zoptymalizowaną i spersonalizowaną strategię pod Twój biznes, która przyniesie maksymalne zwroty od momentu wdrożenia.

Effective Web Development Solutions

Po wstępnym okresie zbierania danych i zapoznania się z raportami spotykamy się całą drużyną w celu przestudiowania profilu klienta, na bazie którego stworzymy przyszłą strategię biznesową. Przygotujemy analizę ruchu na stronie, audyt contentu, zasięg działania konkurencji i kluczowe zapotrzebowania Twojej firmy. Zasugerujemy model atrybucji wraz z lejkiem sprzedażowym, optymalne działania w celu maksymalizowania zwrotów z inwestycji oraz szacowany budżet na podjęcie niezbędnych działań dających przewagę nad konkurencją. Po Twojej stronie pozostaje ostateczna decyzja co do usług, z których chcesz skorzystać oraz przeznaczonego na nie budżetu.

Opowiedz nam o swoim projekcie

Nasi eksperci dobiorą najlepsze działania w celu rozwoju Twojego biznesu.